rcon
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 19:57, 27 Lip 2006 Temat postu: Porady jak Strzelac |
|
|
Counter-Strike: Glock 18 kosztuje 400$ i jest najtańszą bronią w Counter-Strike'u. Każdy terrorysta jest standardowo wyposażony w takową "zabawkę". Magazynek mieści 20 naboi ( 120 naboi maxymalnie ), co daje spore pole manewru. Amunicja do tego pistoletu nie jest droga. 20 naboi kosztuje 20$. Siła rażenia Glocka 18 plasuje go na ostatnim miejscu ze wszystkich dostępnych broni w cs'ie. Szybkostrzelność tego pistoletu rekompensuje po części niską siłę ognia. Pistolet ten posiada 2 tryby strzelania. Semi - Automatic oraz Bust-Fire. Pierwszy to zwyczajny pojedynczy strzał. Natomiast drugi rodzaj strzału to tryb 3 strzałowy. W tym trybie cześtotliwość strzału troche spada, lecz jednocześnie strzelamy 3 naboi'ami. Do zabicia przeciwnika z pełną energią i Kamizelką z Hełmem, potrzeba około 4 do 6 strzałów w gowę. W trybie 3 strzałowym są to 2-3 serie.
Porady: A zatem czy Glock 18 może być skuteczny w walce? W wymianie na długie dystanse ten pistolet staje się zupełnie bez użyteczny ze względu na siłę ognia i słabą celność, lecz na bliskie odległości może okazać się śmiertelnie niebezpieczny. Mała waga tego pistoletu pozwala na szybkie poruszanie się. A co za tym idzie można łatwo omijać kule wroga. Magazynek Glocka, pozwala przed długi czas ostrzeliwywać przeciwnika. Szybkość i precyzja to sposób na działania z tą bronią w terenie. Lepiej korzystać z trybu 3 strzałowego czy pojedynczego? W ciasnych pomieszczeniach lepiej jest włączyć Bust-Fire, gdyż jeden celny strzał może powalic przeciwnika. Natomiast na troche dalsze odległości lepiej sprawdzi się pojedynczy strzał.
Jak wszystkim wiadomo M4 jest u wyposażeniu tylko CT i kosztuje 3100 $ (oczywiście można
zwinąć trupowi). Ta broń według mnie jest dobra bo nie ma dużego recoila (czyt. rozrzutu).
Jak powszechnie wiadomo na M4 można założyć tłumik, dzięki czemu będzie trudniej wykryć
strzelającego, ale z utratą mocy strzału i dodatkowo szybciej się celownik "rozsuwa",
każdy gra jak chce (ja wole z tłumikiem). Teraz z jakich serii strzelać:
Przeciwnik daleko: 3-4 strzały
Przeciwnik średnio-daleko: 4-5 strzałów
Przeciwnik blisko: Full auto
Na dodatek w M4 jest ułatwienie do headshota, recoil prowadzi do góry, więc wystarczy
namierzyć na klatę gościa i strzelać i head , często mi się tak udaje, ale ostatnio od
razu celuje na łeba.
Teraz powiem coś o tłumiku, kiedy używać a kiedy nie.
Tłumik: Polecam używanie na mapach gdzie nie ma dużych przestrzeni i jak chcemy po cichu
eliminować wrogów.
Bez tłumika: Używanie uniwersalne, ale za to łatwiej wykryć strzelającego. Dobre na mapy z
dużymi przestrzeniami gdzie raczej trzeba będzie eliminować z dużych odległości. Zapewne
wszyscy wiedzą że bez tłumika celownik jest mniej "rozsunięty", dzięki czemu pierwsze
naboje lecą celnie.
Zasada Działania
AK działa na zasadzie odprowadzenia gazów z przewodu lufy. Jest to rozwiązanie stosowane dziś powszechnie, gdyż daje konstruktorowi duża swobodę przy projektowaniu broni, a co najwazniejsze bronie działające w oparciu o te zasadę charakteryzują sie dużą niezawodnością i bezpieczeństwem działania. W przypadku AK, każdy kto miał styczność z tym cackiem przyzna, że jesli chodzi o to dwie, jakże ważne cechy AK jest poprostu fantastyczny. O tym co mozna wyprawiać z kałachem krążą już dosłownie legendy. Dla przykładu: przez trzy kilometry holowano AK na linie za łazikiem po poligonie (jak wygląda poligon po ulewie i przejeździe kilku plutonów BMP-1, kto był to wie, kto nie to chyba może sobie wyobrazić), kiedy nastepnie próbowano z niego strzelać to jak
myślicie co sie stało? Nawet nie zająknął się, a wokół rozległo się śliczne TRATATATA. Co można wkładać do lufy AK i o jej wspaniałej wytrzymałości to juz temat na inna opowiastkę.
Kalasnikova a Counter-Strike: Part 1
Szczerze to osobiscie ja sam, niewyobrazam sobie cs'a bez mojej ulubionej broni która jest właśnie Kałach. W tym tekscie przedstawię kilka sztuczek które możecie wykorzystać podczas gry w/w bronia. Więc tak. Kałasznikowa jest karabinkiem samopowtarzalnym o dużej czestotliwości . Dlatego też, w bardzo krótkim czasie potrafi wystrzelić nadmierną ilość naboi. W związku z tym należy nauczyć sie szybko kontrolować długość serii ograniczając ją do max 5 naboi na jednego przeciwnika. Ale jeżeli decydujemy się już strzelać większą serią to pamiętamy jedno. Rozrzut Kałasznikowa układa się na kształt litery V, ściągając przy tym naszą lufę do góry. Co za tym idzie, gdybyśmy strzelali pełną serią to przy dobrych warunkach trafimy wroga może z 5 razy zadając mu przy tym 20-36 punktów obrażeń. Oczywiście są wyjątki zwane potocznie "fuksami" czy "fartami". Jak juz wyżej napisałem Kałach ściąga lufę do góry, więc co logiczne (chyba dla wszystkich) należy ją mocna ściągać ku dołowi. Zwiększy to nasze szanse trafienia lub ew. zabicia przeciwnika o ok 40 %. Dodatkowo przy strzelaniu serią, kucamy co obniża rozrzut 10-20 %. W przeciwieństwie do innych karabinów AK jest na tyle silny, że aby zabić przeciwnika nie trzeba zawsze celować w głowę. Z bezpiecznej odległości 100 m pocisk wystrzelony z Kałacha przejdzie przez Kevlar lepiej niż gorący drut przez masełko. Przy tak dobrych warunkach strzelamy góra 3 pociski i delikwent „kopie w kalendarz". Czasami sie zdarza, że mamy okazje strzelić w locie, ale co nam z tego przywileju jak nasza celność równa jest zeru? Tu właśnie przedstawię jedną z moich sztuczek. Celujemy ok 1m przed stopami wroga, i w zaleznosci w którym kierunku lecimy strzelamy pod katem 30-50 stopni na wskroś. Osobiście doszedłem do takiej wprawy, że za każdym razem jest headshot. Aha w tym momencie robimy wyjątek strzelajac pełną seria i co najwazniejsze pamietajcie, starając się wykonać taki trik niecelujmy na siłę w klatę czy w łeb przeciwnika. Będziemy mieli wrażenie, że strzelamy tylko po kolanach wroga, w rzeczywistości będzie inaczej, kałach zrobi wszystko za nas. Taki trik lepiej wytrenować na sucho tzn. z botami które nie posiadają nic prócz noża).
Post został pochwalony 0 razy
|
|